Khamis, 19 Januari 2012

saya jatuh cinta dengan sahabat saya!!

SAHABAT vs CINTA
bolehkah kita mendalami maksud disebalik sahabat dan cinta??
adakah perlu korbankan persahabatan demi cinta....
atau 
korbankan cinta demi persahabatan??
kenapa perlu ada perasaan seperti ini??
jawapan aku....
aku sanggup korban kan persahabatan demi cinta...
KENAPA????
aku tak sanggup memendam rasa ini...
aku tak rela tiap kali melihat kau jalan beriringan dengan 'si dia'
aku sudah tak sanggup mendengar cerita tentang 'si dia' dari mulutmu...
dan,
aku tak sanggup memendam rasa ini lagi....

aku sdh tidak berdaya menipu diri ini lagi...
kubiarkan kau pergi....
ku korbankan persahabatan kita...
demi cinta
ku diamkan diri tanpa berita...
ku cuba padam kau dari ingatan...
ku buang memori ketika kita bersama...
dan,
kubiarkan kau sendiri ketika kau ditimpa masalah...

aku kejam!!!...


p/s:ini bukan kisah saya yew...=p






Tiada ulasan:

Catat Ulasan