Sabtu, 17 Mac 2012

::bila rindu::


lagu yang akan aq dengar bilaku RINDU...

RINDU....teramat pedih untuk kita mendalami maksud disebalik ayat ini....
hari ini,airmataku mengalir lagi kerana merindukan mereka yg sudah sekian lama telah bertaktha dlm hati ini..
ku rindu gelak tawa mereka,kurindu gurau senda mereka...
ku rindu kenakalan mereka,ku rindu berkongsi suka dan duka dengan mereka....

mereka yang ku maksudkan ialah teman2 ku semasa sekolah dahulu....


mereka membawa seribu sinar kebahagian kepada aku...
saatku berduka mereka mengesat airmataku..
saatku gembira mereka ketawa denganku...
saatku terjatuh,mereka bersama-sama bangunkan aku....

kini telah 4 tahun kenangan indah ini berlalu...
selepas tamat spm kmi tak pernah lagi keluar beramai-ramai maksud aku keluar 12 org sekaligus..
benar kata org..
"rakan sekolah adalah kwn disekolah sahaja,
kerana selepas itu meraka ada dunia masing.2."
biarpun beberapa kali sdh aku rancangkan untuk buat reunion...
tpi,macam biasalah semua sibuk dgn hal masing2...
tpi, takpa aku faham..
kerana ada yg masih study...
ada yg kerja...
insyallah,klu ada jodoh pasti kita jumpa juga....

entahlah...x sanggup lg rasanya aq menahan kerinduan ini..aq sisipkan gambar2 yang sangat1000x mengamit memori...layan je la k...=)















aktiviti WAJIB semasa rehat n sebelum pulang..





atas ne sume pic2 zaman sekolah2 dulu...bawah ne pulak pic2 raya 2011 yg beri kami kesempatan untuk berjumpa...**biarpun ramai yg x ada** tp xpa la...=)

























ok tu je...
enjoy ya...
peace...^^






Tiada ulasan:

Catat Ulasan