Khamis, 15 Mac 2012

:: ya allah aku jatuh cinta ::





awakkk...
sejak saya mengenali awak.
awak memberi saya sejuta rasa...
awak kenalkan saya dengan cinta...
awak temukan saya dengan rindu...
awakkkk...
ini pertama kali saya rasa perasaan macam ini tau...
saya x pernah cintakan lelaki lain selain awak..
saya x pernah rindukan lelaki lain selain awak...
awakkkk...
semua kenangan kita akan saya simpan baik2 dalam ingatan saya..
biarpun,
mungkin awak x pernah rasa seperti apa yang saya rasa...
biarpun,
saya hanya mengagumi awak dalam diam...
tapi,saya bahagia dengan perasaan ini...
biarpun rakan2 saya kata saya syok sendiri...
mereka katakan saya x boleh berharap tentang hati kepada awak...
namun,
saya x boleh memaksa diri saya untuk melupakan awak...
kerana,
awak telah buat saya jatuh cinta....
saya x boleh halang perasaan ini....

awak buat saya gembira..
kerana cintakan awak...
awak buat saya menangis..
kerana rindukan awak....






perasaan memang susah ditafsir..
kadangkala ia indah seperti syair...
kadangkala ia pergi begitu saja seperti pasir....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan